Saturday, April 17, 2010

家门

今天,我终于有勇气的走出家门
但内心还是那么的不愿
我是不是已经习惯不在往外跑?
我是不是不爱热闹了?
我已变成宅男了吗?
我究竟是这么了?
在大家都在猜疑我时,我想说
我变了,变得不爱说话,变得不懂如何去沟通
变已经忘记这么去关心别人了
我只爱一个人,静悄悄的,宁静与黑暗的世界
“孤单的空间,井底的自己”

这会是什么事?
我为何变成这样?
我真地会爱上这样的生活?
其实我也在反复的问自己
但,我不知道

我变了,我病了
我心内不再属于我自己了
向对外说,我不快乐

6 comments:

  1. it's time to go out now~~

    ReplyDelete
  2. why are you not happy la? what happen? where is my bottle of smiley's face? cheer up dude. later back from taiwan, i come cari you to go cari makan.
    do do do .. be happy ya ^^

    ReplyDelete
  3. Do not know, need time to refresh myself. Need to change, and hoping myself can change in this period! hehe

    ReplyDelete
  4. i know. either u too tired d or too long never go out then become lazy d. hehe.. go hang out more often then you will be better de la. ^^

    ReplyDelete
  5. I'm think physical and mentally extremely tired caused! Now is time to go on to another new stage!

    ReplyDelete