Sunday, August 2, 2009

回忆有愧

突然觉得,自己有回忆有愧的感觉
很多以前的回忆,真得忘了
脑海里,慢慢的退化了
以前所发生的,开心的,伤心的
有你们陪伴的,统统不在了
我知道,这是我的错
近来,彼此都有个人的生活
自己也一样,时间分配错误
让我们减少了聚会

感情就这样变淡了吗?

无论如何在远方的我,希望你们还好
好想寻找以前的回忆
不想就这样忘记了彼此
假如,时间允许
一通电话,一封电邮
静静的告诉我,你好吗?

Very glad to have a BBQ dinner yesterday, this was out of my expectation. It’s really given me an idea, I have long time lack of this kind of activity, which can good in chit chat, play around with fun and crazy in night. We are really miss out each other long times ago, and make our updated status keeping low. Hope, we still have chance to refresh again our sweet memories! Miss You All….my pals.

其实,我很想对你们说
我非常想念你们啊!

2 comments: