Wednesday, October 12, 2011

12_October 2011

近来脑海里多了烦恼,好象有点失去了方向。
之前所想的,和现在所看到的,真的有很大距离。
我感觉不到安全感,害怕的心灵又来了。
在加上家人的压力,让我束手无策,我真的没有选择吗?
其实我真的没有机会随心所欲的去做一件事,往往都有很多阻碍。
发现是自己没有那么的运气,还是我真的没有那么好。
原来,我的人生真的没有什么意义的!
我,是一个笨蛋!  
我没有勇气去选择和放弃,因为我的自信心已经死了,无从是好。 
我一直在问为什么,WHY?
我又一再掉入死海了。

What i expected, had a gap with what i doing now, and i'm LOST of DIRECTION.
Stop research, stop documentation, stop admin job, I HATE IT.


Love it, then only you will do it happily. Now, have to find back what's my needs, my direction, my goals..........BUT nevetheless, i need time :)

No comments:

Post a Comment